مطالب مرتبط

آنچه در این مقاله خواهید خواند

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشورا و به نقل از مرکز نوسازی و تحول اداری، محمد علی الفت پور در تشریح «رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴» گفت: مدیریت شهری تهران به منظور جلب مشارکت عموم شهروندان تهران، متخصصان و دانشگاهیان، اولین رویداد مردمی ایده پردازی شهری تهران با عنوان “تهران ۱۴۰۴” را اجرا کرد.
این رویداد مشارکت عمومی در حل مسائل مهم و دارای اولویت کلانشهر تهران و دیگر کلانشهرهای ایران را دنبال می کند. وی افزود: در این رویداد تخصصی و مردمی، دانشگاهیان، کارکنان مدیریت شهری و تمامی شهروندان پایتخت و کلانشهرها امکان مشارکت داشتند.
الفت پور با اشاره به اینکه این رویداد در ۵ محور فرآیند صدور پروانه ساختمان، سازوکارهای جدید درآمد پایدار شهری، مدل و نحوه مشارکت‌های مردمی و اجتماعی در مدیریت شهری، روش‌های خلاقانه و نوین در مدیریت پسماند و بازیافت و طرح‌ها و ایده‌های نو در رفع مسئله ترافیک و حمل و نقل عمومی برگزار شد، افزود: اولین دوره رویداد را پشت سر گذاشتیم و این رویداد به طور فصلی با عناوین دیگری از اولویت‌های مدیریت شهری برگزار می شود.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران ادامه داد: در حوزه ترافیک و حمل و نقل عمومی ۲۸۶ ایده، مشارکت ها مردمی ۲۵۹ ایده، مدیریت پسماند و بازیافت ۲۷۰ ایده، ساز و کارهای جدید درآمد پایدار ۲۷۶ ایده و صدور پروانه ساختمان ۳۵۲ ایده ارسال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *